Zapytaj Eksperta
„…Czy Twój klient i użytkownik serwisu www potrzebuje spersonalizowanego kontaktu z pracownikiem firmy – ekspertem, któremu powierzy swoje potrzeby, wyjaśni wątpliwości?”
Doświadczenie RSI i firm badających rynek internetowy wskazuje, że jedną z najważniejszych cech Internetu jest możliwość dwustronnej komunikacji z klientem (petentem) poprzez serwis www. Większość istniejących dzisiaj serwisów www nie wykorzystuje tej właściwości, sprowadzając ofertę firmy do biernych opisów ewentualnie udostępniając formularz, który przesyła wszystkie zapytania klientów na jedną skrzynkę e-mail, nie dając wiedzy o statusie procesu udzielenia odpowiedzi.
Użytkownik Internetu, a tym samym potencjalny Państwa klient po zapoznaniu się z serwisem www często ma potrzebę uzupełnienia swojej wiedzy lub rozwiania wątpliwości. Internauta chce być przekonany, że za pięknym graficznie serwisem www prezentującym firmę stoi żywa organizacja władna reagować na jego oczekiwania i bieżące potrzeby. Istotne jest, aby kontakt był szybki i rzeczowo korespondujący z zapytaniem i potrzebą klienta.
Aby właściwie odpowiadać na pytania internautów, należy posiadać sprawne mechanizmy monitoringu zarówno samych zapytań (i ich treści), jak też statusu realizacji odpowiedzi. Idealnym stanem będzie taki, w którym obsługa takiego systemu będzie prosta i nie będzie generować dodatkowych kosztów (stanowisk, urządzeń, innych).
Dlatego zaprojektowaliśmy i z przyjemnością prezentujemy Państwu system EXPERT by webBOX – Pierwsze polskie profesjonalne narzędzie marketingowe do obsługi zapytań składanych przez stronę www bez konieczności przebudowy istniejącej już strony.
Zostaw komentarz
You must be logged in to post a comment.